Niepożądany efekt botoxu – bruskizm + czoło

This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 1 month, 1 week ago by załamana.

  • Author
    Posts
  • #10425 Reply
     załamana
    Guest

    Dzień dobry,
    w związku z moim głównym problem – bruksizmem- skorzystałam (u bardzo chwalonego dr medycyny estetycznej) z botoxu w mięśnie żwacze + przy okazji, zdecydowałam się podać botox w zmarszczki poziome czoła. Mam 32 lata. Rozrośnięte mięśnie żwacza były asymetryczne, zdeycdowanie większe z prawej strony. Efekty zabiegów są takie – w tydzień po podaniu, opadły mi brwi i pomniejszyły się oczy (mam tzn. hooded eyes). Ogólnie twarz ma wyraz jak u „angry bird” – trwa to do dziś (jest prawie 2 miesiące po), dół twarzy mocno zeszczuplał. Pojawiły się potężne worki pod oczami i olbrzymie bruzdy nosowo-wargowe. Asymetria dalej jest – tylko w innym miejscu (na wysokości skroni). Ogólnie jestem załamana, ponieważ wyglądam 10 lat starzej, choro i na zmęczoną. Miałam naprawdę zadbaną twarz, a teraz wszyscy się mnie pytają czy ze mną wszystko wporządku.
    Jeżeli chodzi o zęby to zgyrztam dalej więc w zasadzie jestem zdziwiona, że mimo to, żwacze aż tak zeszczupały.

    Czy te fekty się cofną? Czy jak botox skończy działać to twarz zmieni objętść i nie będzie takich brzud? Jak mogę sobie pomóc w obecnej sytuacji?
    Proszę o rady.

Viewing 1 post (of 1 total)
Odpowiedz na: Niepożądany efekt botoxu – bruskizm + czoło



© 2019 estetyka.net wszelkie prawa zastrzeżone.

lub

Zaloguj się używając loginu i hasła

lub    

Zapomniałeś hasło?