Obrzęk twarzy po hialuronidazie

This topic contains 2 replies, has 2 voices, and was last updated by Profile photo of etasia etasia 1 month, 1 week ago.

  • Author
    Posts
  • #9273 Reply
     neja

    Dwa dni temu poddałam się zabiegowi wstrzyknięcia hialuronidazy nad linią wargi górnej w celu rozpuszczenia nagromadzonego tam kwasu hialuronowego. Po paru godzinach od tego zabiegu moja twarz spuchła, a raczej policzki po obu stronach ust (dolna część) zrobiły się bardzo nabrzmiałe i dość twarde. Mam wrażenie jakby kwas który miał się rozpuścić, przemieścił się właśnie w te okolice. W chwili obecnej wyglądam trochę jak chomik. Mija już druga doba po zabiegu a opuchlizna nie ustępuje. Bardzo proszę o informacje czy to faktycznie opuchlizna która po jakimś czasie minie, czy być może coś poważniejszego? jak mogę sobie poradzić z tym defektem? Dodam jeszcze że zabieg wykonywany był w bardzo gorący dzień, być może to również miało wpływ na tę sytuację.

    #9316 Reply
     Dagmara Koziel

    Kto wykonywał Pani zabieg? Lekarz czy kosmetyczka? Ja osobiście nie poszłabym do kosmetyczki na taki zabieg, chodzę regularnie do jeden i tej samej Pani Doktor Wiśniewskiej-Goryń i nigdy nie miałam problemów. Jutro u niej będę to mogę zapytać o Twój przypadek. Co do opuchlizny, to niestety normalne.

    #9324 Reply
    Profile photo of etasia etasia 
    Participant

    Zostaje chyba zwrócić się do lekarza z prośbą o pomoc. Nie ma chyba żadnego „domowego sposobu”, dzięki któremu dałoby się opanować sytuację.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
Odpowiedz na: Obrzęk twarzy po hialuronidazie



© 2018 estetyka.net wszelkie prawa zastrzeżone.

lub

Zaloguj się używając loginu i hasła

lub    

Zapomniałeś hasło?